2017. március 13., hétfő

2 év¡!¡

Szóval őszinte leszek, és elmondom, hogy egy résszel akartam megünnepelni ezt az évfordulót, de nem úgy alakultak a dolgok, ahogy terveztem. Még órákon át tudnék magyarázkodni, de egy: nincs sok időm jelen pillanatban, kettő: senki nem kíváncsi rá.  Nincsenek szavak amik kefejezhetnék azt a hálát, amit érzek. 2 éve kezdtem el írni ami -lássuk be- az én szemszögemből rengeteg idő. Azóta 21000 ember olvasta/látogatta meg a blogot, és mindenkinek hihetetlenül hálás vagyok. Egy embernek kifejezetten köszönöm, -remélem tudja, ki az- mert az ő inspirálása, és hatalmas segítsége nélkül nem lennék itt.
Őszintén köszönöm,  hogy egyáltalán valaki olvassa a történetet, és remélem a továbbiakban is olvasni fogjátok.
Mégegyszer köszönöm -szóismétlés- az elmúlt két évet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése